Ved at logge på Tast selv-service igen, kan konsulenter se alle deres kunders markkort

Der er p.t. en fejl i Tast selv-service, som gør, at konsulenter eller andre fuldmagtshavere ikke kan se deres kunders markkort, når de skifter mellem flere kunder. I denne meddelelse kan man læse, hvordan konsulenter på trods af fejlen kan åbne og arbejde med markkortet. Klik på linket herunder. Fejlen forventes rettet i løbet af uge 2. Vi beklager fejlen og den ulempe, som den medfører.

Publiceret 9. januar 2012 oprettet af Sharon O'Carroll Khan

Når du som konsulent har været inde i en kundes markkort og skal skifte til en anden kunde, gør du følgende:

  • 1. Log ud af Tast selv-service
  • 2. Luk alle browser-vinduer, hvor Tast selv-service vises, både markkort, popup-beskeder, fanen "Fuldmagter" og andet som kan være åbent.
  • 3. Log på igen.
  • 4. Vælg fanen "Fuldmagter". Det er vigtigt, at du ikke klikker på fanen "Markkort". Hvis du kommer til at gøre det, skal du logge ud igen og starte forfra.
  • 5. Fremsøg kundens fuldmagt. Klik på knappen "Benyt" og svar "Ja" til at benytte fuldmagten.
  • 6. Gå ind på fanen "Markkort" - nu kan du arbejde med kundens markkort.

Fejlen forventes rettet i løbet af uge 2. Fejlen skyldes, at Tast selv-service p.t. er sat op, så browseren husker markkortet ved hvert login.